Autor Articles i estudis
5 Maig 2018 a 12:00

Consells per combatre la cel·lulitis

bellesa celulitis cames

Amb l’arribada de la calor, aterra l’època del destapament. Comencem a utilitzar peces curtes, com shorts i faldilles, i els banyadors es converteixen en els millors companys per bronzejar el nostre cos i gaudir de les primeres jornades de sol. I com passa a l’hivern, és imprescindible que et sentis satisfeta amb la teva figura. Encara tens temps per aconseguir unes cames i glutis més ferms i tonificats, només cal que tinguis a mà els millors anticel·lulítics del moment i que siguis constant en el seu ús. Juntes farem escac-mat al gran enemic de l’estiu. No et perdis aquesta entrada!

Com combatre la cel·lulitis
La cel·lulitis és l’acumulació de nòduls adiposos de greix, aigua i toxines, que apareixen en diferents zones del cos, sobretot en glutis i cuixes. Podem distingir entre: cel·lulitis tova, cel·lulitis dura i la que coneixem comunament com pell de taronja.

La pregunta més freqüent en contemplar la cel·lulitis en les teves cames pot ser “per què a mi?”. Hi ha diferents factors que fan que una persona sigui més propensa que una altra a patir-: la genètica, la dieta, el sexe o el gruix de la superfície cutània, etc. Abans de lamentar-nos, preguntem-nos què podem fer per prevenir-la i/o atenuar la seva visibilitat.

Llegeix atentament els següents consells

  1. Aposta per una completa rutina corporal: higiene + hidratació + exfoliació. Com saps, a Belleza Activa tenim clar que la cura diària és la clau per combatre els principals problemes beauty, i en el cas de la cel·lulitis no anava a ser diferent. Mantingues la teva pell ben hidratada i lliure de cèl·lules mortes (cosa que aconseguiràs amb una bona higiene del dia a dia i amb exfoliacions corporals de tant en tant).
  2. Dieta equilibrada i molta aigua. Segueix una alimentació saludable i beu entre 1,5 i 2 litres d’aigua al dia, així la pell lluirà radiant i renovada.
  3. Descansa vuit hores diàries. Dormir bé és clau en qualsevol rutina de bellesa, així que hem de respectar al màxim el període de son. No descansar prou fomenta l’acumulació de greixos, tal com indiquen diversos estudis.
  4. Mou-te, camina, corre. No tens excusa, hi ha una infinitat d’esports adaptats a tots els gustos i necessitats, així que no val quedar-se a casa. Escull la teva activitat física i gaudeix d’ella, i estaràs lluitant amb força contra la cel·lulitis.
  5. Els massatges: la clau. Estimula la zona afectada per la cel·lulitis per aconseguir que la pell llueixi més reafirmada i tonificada, i estaràs afavorint, alhora, la circulació sanguínia. Pots beneficiar-te de tècniques professionals com l’hidromassatge, la hidroteràpia o la teràpia termal, o bé, realitzar automassatges a casa (preferiblement a la nit).
  6. Confia en cosmètics anticel·lulítics rics en cafeïna. Recorda que és l’actiu més eficient en la lluita contra la cel·lulitis, per la seva capacitat d’allisar la pell i reduir el seu volum.

Per: www.bellezaactiva.com / AMIC

Switch to mobile version