Autor Futbol

NOTA OFICIAL: Miguel López i el seu cos tècnic presenten la dimissió

0 Flares 0 Flares ×

cd masnou

L’entrenador del primer equip Miguel López ha decidit, juntament amb el seu cos tècnic, presentar la seva dimissió a causa de la crisi de resultats que ha portat l’equip a ocupar des de ja fa diverses jornades la última posició del campionat de lliga de Tercera Divisió. Miguel López deixa el club després de gairebé 100 partits a la banqueta i d’haver assolit el curs passat la millor classificació de la història de l’entitat. El segon entrenador del Juvenil A, Juan Ignacio Ibarra, dirigirà l’equip provisionalment aquest diumenge.

Miguel López i Àngel Blanco van arribar al club l’estiu del 2013, després que el conjunt masnoví aconseguís l’ascens a Tercera Divisió. Sota la seva direcció el Masnou va assolir durant dues temporades consecutives (2013-14, 14é, i 2014-15, 9é) la millor classificació històrica de l’entitat a Tercera Divisió. La temporada passada, a més, l’equip va batre el rècord de puntuació aconseguint 51 punts i va poder somiar per primer cop durant alguns trams del curs en poder lluitar per les posicions de promoció d’ascens a Segona Divisió B.

Malauradament, enguany l’equip, mermat per les baixes de diversos jugadors importants, no ha pogut mantenir el nivell mostrat en les dues temporades anteriors i s’ha vist abocat a ocupar la zona de descens durant pràcticament tot el transcurs de la lliga. Després de 28 jornades, els masnovins són últims amb només 19 punts i, a 11 de distància de la salvació, només un miracle podria capgirar la situació i evitar el descens a Primera Catalana.

Per qüestions temporals i burocràtiques el club no pot buscar un substitut per a diumenge i el segon entrenador del Juvenil A, Juan Ignacio Ibarra, es farà càrrec provisionalment de l’equip en el duel contra el Júpiter. La setmana vinent el club anunciarà el nou entrenador que intentarà treballar per què l’equip continuï lluitant fins al final.

0 Flares Twitter 0 Facebook 0 Google+ 0 LinkedIn 0 Pin It Share 0 Email -- 0 Flares ×